۞◄◄وبلاگ گروهی ترک خودارضایی►► ۞

۞ بزرگترین مرجع جوانان پاک و عشقی ایران زمین در ترک خودارضایی ۞

۞◄◄وبلاگ گروهی ترک خودارضایی►► ۞

۞ بزرگترین مرجع جوانان پاک و عشقی ایران زمین در ترک خودارضایی ۞

..بگذر ز عهد سست..

                

سلام به همه دوستان بااراده و باثباتی که در میدون جنگ با شهوتشون همیشه و همیشه پیروز میدونن و این (ترک خودارضایی) خیلی هم سخت نیست و فقط  یه کمی اندیشه انسان به خودش و این که چی داره سر خودش میاره و در آخر....... رو می طلبه  

که با فکر کردن کسی که آدم با درک و شعوریست اون شخص میتونه تا آخر در این میدون پیروز پیش بره چون هر شخص خوبه خودش رو درک میکنه.....(چه از لحاظ جسمی و بدنی و چه از لحاظ روحی و رفتاری و اعصابش و چه از لحاظ معنوی و سست شدن یا تقویت ایمان و باورش به، 

 آفریدگار خود ماانسانها........). 

دوستان امروز یکی از دوستان کمی کوچکتر از خودم یه چیزی  در مورد ترکهای چندروزی و بی مفهوم اش رو بهم گفت :

که گفتم به دوستان گلی که پشت سر ما دارن اون مسیری که ماها رفتیم رو  میرن عرض کنم. 

در اصل منظور من دوستانیست که عین گذشته ماها تازه به لذت این عمل پی بردن و چیزی از اعتیاد و مضراتو خلاصه خیلی چیزا که زیاد وقت میخواد تا بنویسم، نمیدونن. ... و همه اون کسانی است که در کوچه و بازار و ...... در سن نوجوانی و جوانیشان هستند و دچار خودارضایی   هستند

 

 

دوستم بهم گفت: که من بعد خودارضایی عین هزاران شخص دیگه میگم این آخرین باری بود که..... 

ولی بعد چند روز انگار نه انگار... و دوباره میرم سر اون فیلمهایی که در کامپیوترم هستن  و.... 

 

دوستان عزیزی که میخواهید و قویا تصمیم به رها شدن از عمل ویران کننده خودارضایی دارید 

من سوالی از خود شما میکنم با داشتن همه فیلمها و عکسها در کامپیوتر و نگاه کردن به این چیزای بی اساس حتما مصممی که ترک میکنی؟ و دیگه سراغش نمیری؟  

یا خودتو................................... 

 

 

اگه  من برمیگشتم به اون دوران......... !!!

دوستان به خدا نشاط  و انرژی جوونی خیلی خیلی خیلی باارزشتر از اون لذت آنی و لحظه ایست. 

                   

                     =======================================  

  

                                خواهی که سخت و سست جهان بر تو بگذرد 

                               بگذر ز "عهد سست" و سخنهای سخت خویش

           

         

                      =======================================  

  

کمرهمت بستن بهتراز سخن همت گفتن است.    حضرت امیرالمومنین (ع

 

حضرت امیر (علیه السلام )

* چقدر فاصله بین دو عمل دور است: عملی که لذتش می رود و کیفر آن می ماند، و عملی که رنج آن می گذرد و پاداش آن ماندگار است! *

 

اولین گام است که دشوار است.
 

هر اقدام بزرگ ابتدا محال به نظر می رسد.
 

اشتباه را تصحیح نکردن خود اشتباه دیگری است.  

    

نظرات 5 + ارسال نظر
صفورا چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 03:42 ق.ظ http://lahzehayeshaeraneh.blogsky.com/

وای ترکش خیلی سخته اما ممکنه

حسین چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 04:04 ق.ظ

سلام
خوشحالم که این قدر فکرت بازه... خدا اجرت بده .

javad چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 05:20 ق.ظ http://http//:www.zarajcity.blogfa.com

salam
webloge khob va bahali dari be webloge mnam sar bezan
by ta hi

اشکان چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 11:23 ق.ظ

سلام من شما رو با لینک کردم لطفا شما هم در صورت تمایل

من رو با عنوان " ترک استمنا به روش تجربه " لینک کنین .

باتشکر
www.tarkkon.blogfa.com

دوست عزیز فکر کنم آدرس وبتون درست نبوده باشه!!!!!!

پسری رهاشده... چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 06:16 ب.ظ http://khoderzayi.pelakfa.com

چه حدیث قشنگی...
عملی که رنج آن می گذرد و پاداش آن ماندگار است...
خدا قوت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد