۞◄◄وبلاگ گروهی ترک خودارضایی►► ۞

۞ بزرگترین مرجع جوانان پاک و عشقی ایران زمین در ترک خودارضایی ۞

۞◄◄وبلاگ گروهی ترک خودارضایی►► ۞

۞ بزرگترین مرجع جوانان پاک و عشقی ایران زمین در ترک خودارضایی ۞

...نگو کاشکی منم ترک کنم ! بگو باید ترک کنم...

  

 

پروردگار در قرآن فرموده :                                                                                                          

اگر بندگانم میدانستند چقدر شب و روز به فکرشونم حتی بیشتر از آنکه

فکرشو کننداز فرط شادی میمردند !


شیطان میگه :


در عجبم بندگانی که شب و روز بر من نفرین میفرستند اما عاشقانه

دستورات مرا انجام میدهند !

_________________________________


عزیزانم . سرزنش ؟ نصیحت ؟ تلاطم ؟؟؟؟ نه نه اصلا فایده ای نداره ...

یک جمله بگو و تا آخرش وایسا !

بگو یا علـــــــــــــــی مدد ...

نگو کاشکی منم ترک کنم ! بگو باید ترک کنم

نگو نمیتونم ! بگو من میتونم و توان این را دارم

نگو من یک عوضی و آشغالم ! بگو من همونی هستم که پروردگار چنان احترامی برایم قائل

شده که مرا اشرف

مخلوقات خودش قرار داده...

بعد از 40 روز ترک کنی خودت میفهمی ...

وقتی توی پارک و خیابون راه میری احساس میکنی داری با هواپیمای شخصی پرواز میکنی...

چه اوج زیبایی وقتی میبینی خدا و فرشته هاش با افتخار میگویند این از ماست ...

چه حس قشنگی وقتی خدا ناخود آگاه بهت وحی میکنه آفرین بنده ی عزیزم... آفرین بر تو

درود من بر تو و سلام فرشتگان درگاه من بر تو ... آفرین عزیزم. آفرین بنده ی مقدسم... 

          

نظرات 1 + ارسال نظر
پایگاه جلال الدین جمعه 26 شهریور 1389 ساعت 08:58 ب.ظ http://www.ashtiyani.ir

آیا استاد سید جلال الدین آشتیانی را می شناسید
آیا برای شما هم سوالات مختلف در مورد دین و فلسفه و هستی مطرح است
پس فرصت را غنیمت بدانید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد