۞◄◄وبلاگ گروهی ترک خودارضایی►► ۞

۞ بزرگترین مرجع جوانان پاک و عشقی ایران زمین در ترک خودارضایی ۞

۞◄◄وبلاگ گروهی ترک خودارضایی►► ۞

۞ بزرگترین مرجع جوانان پاک و عشقی ایران زمین در ترک خودارضایی ۞

۱-

            میخوام از این روز به بعد ۳۰ پست با عنوان 1 الی  30 بزنم برا خودم میخوام خوب باشم میخوام آنقدر قلبمو پاک و تمیز کنم که بلکه خدا قبولم بکنه میخوام خوب باشم حداقل برا خودم  

(چون شاید توی جامعه خوب بودن و اینکه آدما بدونن که تو میخوای این مسیر رو بری  کمی راه سخت تر میشه) پس تصمیم گرفتم که همیشه شاد  و خنده رو و پر احساس زیبای خوب بودن باشم الهی به امید تو رفتیم........... 

 

راستی شاید اگه وقت داشتم کمی از اتفاقات خوب و دوست داشتنی (برا خودم) که توی هر روزم داشتم رو هم بنویسم...... 

         

نظرات 12 + ارسال نظر
اسیر رها شده جمعه 10 دی 1389 ساعت 06:14 ب.ظ http://www.a30re63.blogfa.com

سلام
خداقوت همسفر
با یه مطلب جدید ( یه سرگذشت) منتظرتم...

باغبون پیر جمعه 6 اسفند 1389 ساعت 01:10 ب.ظ http://man-ali.blogfa.com

به من هم سر بزن

سیاوش یکشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 07:49 ب.ظ http://parvazidobare.blogfa.com

سلام دوست عزیزم
سال جدید رو به شما تبریک عرض میکنم و امیدوارم سالی پر از برکت و شادی رو پیش رو داشته باشید.
سالی پر از عشق و امید و پاکی
یاعلی

ahmadreza شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 01:43 ب.ظ http://www.ahmadrezabibi.blogfa.com

سلام
می خواستم خواهش کنم من هم در وبلاگ نویسی گروهی شرکت دهید من تجربه ی خوبی در وبلاگ نویسی دارم برای اطمینان لطفا از وبلا گ من دیدن فرمایید من می توانم وبلا گ شما را بسیار خوب ویرایش و تدوین کنم لطفا پاسخ خود را در قسمت نظر در وبلاگ من یا به ایمیل من ارسال کنید
با تشکر
www.ahmadrezabibi.blogfa.com
ahmadrezabibi@yahoo.com

سلام دوست عزیز دعوتنامه به ایمیلتان فرستاده شد.......

داوود دوشنبه 3 مرداد 1390 ساعت 08:15 ب.ظ http://fantasydream.blogfa.com/

سلام بر شما
حالتون جطوره؟ چرا دیگه پست نمی گذارید؟

با سلام دوست گرامی
بنده به وسیله نوشتن این وبلاگ تونستم به اون چیزی که میخواستم در مورد خودم برسم و منتظرم وبلاگ را به دوستان دیگر بدهم تا ادامه بدن
باتشکر

علی چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 01:14 ق.ظ

سلام
میخواستم بگم منم میتونم مطالبی رو برای کسایی که میخوان از این گناه دست بردارند داشته باشم
ALI_1987CIVIL@YAHOO.COM

ف یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 10:50 ب.ظ http://emem12om.blogfa.com

سلام لطفا لینک کنید
http://emam12om.blogfa.com/
پادشه خوبان

ف دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 08:59 ق.ظ http://emem12om.blogfa.com

راههای مهم غلبه بر شیطان

بهترین ایام برای تمرین ترک گناه ایام جوانی است زیرا به فرموده روایات چون قلب جوان مانند زمین حاصلخیز، نرم و مستعد است بذر یاد خدا و دوری از محرمات به راحتی در قلب او جوانه می زند و شروع به رویش می‌کند .

پشیمانی

بزرگترین دشمن همه انسانها شیطان است. او خواب و آرامش را از چشمان ما می‌گیرد. تا در مسیر صراط المستقیم به مقصود و معبود و نهایت آرزویمان نرسیم. مسافرانی که توشه کمی دارند بین راه از مرکب خویش پیاده می‌شوند. اما آنان که پشتوانه‌ای چون قرآن و اهل‌بیت (علیهم السلام) را دارند و دائماً متوسل به آنان می‌باشند راه را با همه سختی‌ها طی می‌کنند. شیطان همه را فریب می‌دهند همه را از خط خارج می‌کند اما آنان که قوی‌ترند تا مقصد راست قامتند.

عده‌ای گمان می‌کنند که بحث دین و دیانت چیزی دیگر است و زندگی ، و قصه‌ای دیگر اما غافل از این هستند که گرفتاران و بدبختان تمامی کسانی هستند که شیطان آنان را ضربه ‌فنی کرده است و دین همان برنامه زندگی است.

آری زندگی به سبک اسلامی بهترین نوع زندگی است که علاوه بر شروع خوب، پایان و نتیجه‌ای مطلوب و عالی دارد. هر چند سخت اما شیرین است. این حس و حالت گفتنی نیست چشیدنی است. اگر ساعت ها برای شما از طعم و مزه عسل کوهی و خواص آن برای شما توضیح دهم نمی‌توانم مزه آن را به شما بچشانم شما باید یک قاشق عسل بخورید تا طعم آن برای همیشه در خاطره‌ی شما ثبت شود.

مهمترین قدم در این راه، غلبه بر دشمن است. بسیاری از علماء و فضلاء طریقی را در پیش گرفته‌اند که به معنایی پشت شیطان را به زمین زده‌اند. و گروهی در همان وهله اول ریسمان بندگی و اطاعت شیطان را به گردن خود انداخته‌اند و راه را باخته اند، آنان بازنده اند هم در این دنیا و هم در سرای جاویدان .

این مقاله راهکارهایی به شما می‌آموزد تا اِن شاء الله با عمل به این فرامین به حد توان تقوا و ممارست خود بر شیطان غلبه پیدا کنید.

ذکر مهمی که قدرت شیطان رادر حیطه عمل شما کاهش می‌دهد و او را ضعیف می‌سازد. این است. لا اِله اِلا الله ولا حول ولا قوة اِلا بالله العلی العظیم
خدا را فراموش نکنید

با فراموشی از خدا شیطان قرین و رفیق شما می‌گردد و در صدد انحراف شما برمی‌آید. هر چقدر فراموشی و غفلت و نسیان کمتر، قدرت غلبه بر شیطان بیشتر می‌شود.

یاد خدا ایمان انسان را قوی می‌گرداند و همین ایمان، انسان را در مقابل شیاطین جن و انس قدرتمند می‌سازد.

وَ مَن یَعْشُ عَن ذِکْرِ الرَّحْمَنِ نُقَیِّضْ لَهُ شَیْطَانًا فَهُوَ لَهُ قَرِینٌ

و هر کس از یاد [خداى] رحمان دل بگرداند بر او شیطانى مى‏گماریم تا براى وى دمسازى باشد.(زخرف – 36)
شیطان، غفلت

هر جایی که شیطان بر قلب انسان چیره شد. انسان را غافل می کند. و از این غفلت او نهایت سوء استفاده را می برد مانند دشمنی که هیچگاه نمی خوابد و همیشه در کمین است . آری ما خوابیم اما او همیشه بیدار است . ما غافلیم ولی او هشیار برای اینکه راهزن است و قصدش اینست که ما را ازجاده مستقیم الهی منخرف سازد .

اسْتَحْوَذَ عَلَیْهِمُ الشَّیْطَانُ فَأَنسَاهُمْ ذِکْرَ اللَّهِ أُوْلَئِکَ حِزْبُ الشَّیْطَانِ أَلَا إِنَّ حِزْبَ الشَّیْطَانِ هُمُ الْخَاسِرُونَ

شیطان بر آنان چیره شده و خدا را از یادشان برده است آنان حزب شیطانند آگاه باش که حزب شیطان همان زیانکارانند(مجادله – 19 )


ذکر طلایی

ذکر مهمی که قدرت شیطان را در حیطه عمل شما کاهش می‌دهد و او را ضعیف می‌سازد، این است. لا اِله اِلا الله ولا حول ولا قوة اِلا بالله العلی العظیم.


بسیار صلوات بفرستید

حضرت علی (علیه السلام) می‌فرماید: کسی که با نفس خود مبارزه کند بر شیطان غلبه کرده است
استعاذه

به خداوند پناه ببرید. این کلام صریح خداوند است که در هنگام وسوسه شیطان به قدرت لایتناهی او از شر شیطان پناه ببرید.

وَ قُل رَّبِّ أَعُوذُ بِکَ مِنْ هَمَزَاتِ الشَّیَاطِینِ

و بگو پروردگارا از وسوسه‏هاى شیطانها به تو پناه مى‏برم. (97-مومنون )

پیامبر اکرم (صلّی الله علیه وآله وسلّم) می‌فرماید: (لا تسبوا الشیطان وتعوذوا بالله من شره)

«به شیطان فحش و ناسزا نگویید بلکه از شر او به خدا پناه ببرید.

حضرت علی (علیه السلام) می‌فرماید: هرگاه یکی از شما را شیطان وسوسه کرد. پس باید به خدا پناه ببرد و بگوید امنتُ بالله وبرسوله مخلصاً له الدین

به خدا و رسولش ایمان آوردم و دین را برای خدا خالص نمودم.


صدقه
بسیار صدقه دهید

در روایت چنین آمده است که صدقه دادن شیطان را اره می‌کند و می‌بُرد.


با نفستان جهاد کنید

انسانی که تابع نفسش شد ضعیف و زبون می شود و از طرف دیگر مقابله با خواهشهای دل او را قدرتمند می سازد جهاد با نفس اراده را قوی می کند و اعتماد به نفس را بالا می برد .خویشتن داری یا کنترل هوای نفس از یک ادم معمولی یک نابغه می سازد .کافی است که امتحان کنید . هر جایی که دلتان خواست و مخالف امر خدا بود بگویید نه . این نه گفتن های بسیار شما را توانمند و نیرو مند می سازد .

وَأَمَّا مَنْ خَافَ مَقَامَ رَبِّهِ وَنَهَى النَّفْسَ عَنِ الْهَوَى

فَإِنَّ الْجَنَّةَ هِیَ الْمَأْوَى

و اما کسى که از ایستادن در برابر پروردگارش هراسید و نفس خود را از هوس باز داشت، پس جایگاه او همان بهشت است .(نازعات – 40-41 )

حضرت علی (علیه السلام) می‌فرماید: کسی که با نفس خود مبارزه کند بر شیطان غلبه کرده است.( غررالحکم )

و نیز آن حضرت می‌فرماید: من اتهم بنفسه امن خدع الشیطان.( غرر الحکم )

کسی که نفس خود را متهم و مقصر دانست از مکر شیطان آسوده گشت.


به دنبال علم و عالم بروید

نیروی علم مدافع عالم است و انسان را از شر شیطان محفوظ می‌دارد. زیرا علم و آگاهی بینش انسان را نسبت به مجهولات روشن می‌سازد و خود ذات علم نور است و مانند سپری در برابر شیطان حفظ می‌کند.

بهترین ایام برای تمرین ترک گناه ایام جوانی است زیرا به فرموده روایات چون قلب جوان مانند زمین حاصلخیز نرم و مستعد است بذر یاد خدا و دوری از محرمات به راحتی در قلب او جوانه می زند و شروع به رویش می کند
زبانتان را حفظ کنید

بزرگترین و بیشترین گناهان به واسطه زبان انجام می‌شود. اگر بتوانید زبانتان را حفظ کنید راه هزارساله را یک شبه طی می‌کنید. شیطان از طریق زبان بسیار انسان را به گناه وادار می‌سازد.


توبه و استغفار کنید

اول آنکه بسیار توبه و استغفار کنید و مهم‌تر از آن این استغفار را حفظ کنید چرا که با ارتکاب هر گناه آن استغفار شکسته می‌شود.

وَاسْتَغْفِرُواْ رَبَّکُمْ ثُمَّ تُوبُواْ إِلَیْهِ إِنَّ رَبِّی رَحِیمٌ وَدُودٌ

و از پروردگار خود آمرزش بخواهید سپس به درگاه او توبه کنید که پروردگار من مهربان و دوستدار [بندگان] است.(هود – 90 )


از گناه دوری کنید

إِن تَجْتَنِبُواْ کَبَآئِرَ مَا تُنْهَوْنَ عَنْهُ نُکَفِّرْ عَنکُمْ سَیِّئَاتِکُمْ وَنُدْخِلْکُم مُّدْخَلًا کَرِیمًا

اگر از گناهان بزرگى که از آن[ها] نهى شده‏اید دورى گزینید بدیهاى شما را از شما مى زداییم و شما را در جایگاهى ارجمند درمى‏آوریم.(نساء – 31 )

گناهان علاوه بر سیاه کردن پرونده اعمال و قلب، سرنوشت را نیز به طرز وحشتناکی تغییر می دهند و دنیا و آخرت را نابود می سازند. اما مطلب مهم اینست که چیزی که ما را به شیطان نزدیک می سازد و فاصله ما را از خدا دور می کند ارتکاب عمل حرام است که به تدریج قبح عمل را از بین می برد و ذره ذره ما را به پرتگاه ذلت و خواری نزدیک می کند.

بهترین ایام برای تمرین ترک گناه ایام جوانی است زیرا به فرموده روایات چون قلب جوان مانند زمین حاصلخیز نرم و مستعد است بذر یاد خدا و دوری از محرمات به راحتی در قلب او جوانه می زند و شروع به رویش می کند.

قلبتان همیشه پر از جوانه های یاد خدا باشد و نگاهتان رنگین کمان توحید باد .

ف دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 09:00 ق.ظ http://emem12om.blogfa.com

کسی که به بلوغ جنسی رسیده ولی امکان ازدواج نداشته باشد، به نظر چند راه کار برای پیشگیری از طغیان شهوت وجود دارد، تا که خود را در فضای گناه قرار نداده و بر خویشتن مسلط گردد.

1. با توجه به وضعیت جسمانی خود، هقته ای دو روز (دوشنبه و پنجشنبه) روزه بگیرد، اگر برای او سخت است، ماهی سه روز (پنجشنبه اول، آخرماه و چهارشنبه وسط ماه) را روزه بگیرد که فقهاء بزرگوار در رساله های عملیّه خود به آن توصیه فرموده اند.
2. پرخوری نکند، قبل از سیر شدن از طعام دست بکشد و تا گرسنه نشود غذا تناول نکند.
3. از خرده خوری بین روز اجتناب کند، پس آجیل خوری نکند.
4. از خوردن غذای معطّر، متنوع و ... پرهیز کند؛ اگر بتواند، تناول غذای خود را به جای سه وعده، به دو وعده¬ی صبح (حدود ساعت 9) و عصر (ساعت 4 یا 5) تقلیل دهد، مناسب تر است.
5. لباس تنگ و چسبان نپوشد.
6. وقتی برای استحمام می رود لباس زیرین خود را از تن در نیاورد، چرا که لخت و عریانی کراهت دارد.
7. از دیدن عکس های مبتذل و غیرمحارم و به ویژه جنس مخالف پرهیز کند، بنابراین، از چشمان خود مواظبت کند، مبادا به چشم چرانی افتد.
8. از گفتن و یا شنیدن جک و فکاهی های جنسی حذر کند.
9. از مجالسی که در آن از این گونه مسائل سخن گفته می شود، پرهیز کند.
10. از حضور در مجالس لهو و لعب (غنا و موسیقی) امتناع ورزد.
11. از اختلاط با زنان و یا مجالسی که مرد و زن بی مبالات هستند، اجتناب کند.
12. هرگز بی کار نباشد و به اشتغال بپردازد. چنان که از اهل بیت (علیهم السلام) روایت شده که: «إنَّ اللهَ یُبغِضُ الشَّابَّ الفَارِغِ» خداوند از جوان بی کار به خشم می آید.
13. به ورزش های عرق گیر بپردازد. مانند: کوه نوردی، صخره نوردی، دو و میدانی، بسکتبال، دوچرخه سواری و ...
14. به معنویت و امور روحانی توجّه بیشتری داشته باشد. این امور به اشکال گوناگون می تواند تحقق یابد که عبارتند از:
الف) شرکت در جلسات دعا و توسل،
ب) حضور در اماکن مقدسه برای زیارت اولیاء الهی و حضرات معصومین (علیهم السلام)،
ج) قدرشناسی از ایام الله و روزهائی که به مناسبت به اعمال خاص عبادی پرداخته می شود.
د) زیارت اموات و گذشتگان،
ه) نشست و برخواست با افراد پاک طینت و آراسته به اخلاق و رفتار نیکو،
و) تفکر در علّت خلقت و هدف از خلقت انسان،
ز) حضور در مساجد و برنامه های مذهبی،
ک) نماز را اول وقت، باتوجه و مراقبت کامل به پای دارد.
ل) حضور در برنامه ها و اردوهای راهیان نور، دیدن مناطق جهاد، رزم و مبارزه با دشمن،
م) عیادت از بیماران،
ن) حضور در تشییع شهداء و بندگان مؤمن الهی،
ح) دیدار از خانواده های شهید و مطالعه خاطرات آن ها،
ط) زیارت قبور شهداء در راه حق و حقیقت و نیز دفاع مقدس.
15. اگر با رعایت این راهکارها بر نفس خویش مسلط نشد و او را سودی نبخشید، بی تردید خواستگاری را جدی گرفته و به قناعت و پرهیز از اسراف و تبذیر و فرار از تجملات، زندگی با همسر را غنیمت شمارد. غنا و بی نیازی خود، یکی از برکاتی است که در ازدواج حاصل خواهد شد.
16. اگر از تمکن مالی برخوردار است، چون درک سختی تجرّد دارد، بر خود اعانت و یاری جوانان در امر ازدواج را لازم شمارد، و خود، دیگران را یاری رساند تا که خداوند او را یاری رساند.
17. مناجات، دعا و گریه های سحری نیز در سهولت بخشی هر مشکل، اصلی انکار ناپذیر است.
18. توسل به ذیل عنایات ائمّه اطهار و به ویژه حضرت اباعبدالله الحسین (علیهم السلام)
در آخر از همه مسئولین محترم در نظام اسلام درخواست دارم که درک مشکلات جوانان عزیز کنند و همه ¬ی آن ها را چون فرزندان خویش دل سوزی کنند.
از درگاه خداوند متعال سهولت امر ازدواج همه جوانان را خواهانم.




منبع : حجت الاسلام و المسلمین دکتر مرتضی آقاتهرانی

ف چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 06:57 ق.ظ http://emem12om.blogfa.com

سلام
نویسنده جدید هستم...



لطفا لینک کنید
پادشه خوبان
http://emam12om.blogfa.com

H یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 08:59 ب.ظ http://go-by.blogfa.com

سلام
امدوارم موفق باشید :)

هستی دوشنبه 17 مهر 1391 ساعت 01:27 ق.ظ

سلام
اول از همه ممنون از کسی که این وبلاگ رو زده...
من نمی دونم به کاری که انجام می دادم می گن خود ارضایی یا نه... اما یادمه از نوجوانی انجام میدادم... نه خیلی مثلا دو بار یه سه بار در ماه... و این برای من که خودم رو یه بچه مذهبی می دونم...فاجعه اس...اوایل اصلا نمی دونستم اسم کارم چیه... هنوز هم دقیقا نمی دونم...روشهاش چیه و قطعا نمی خوام بدونم... من این سالها رو کژدار و مریض اومدم ... همیشه گریه...همیشه توبه... بدترین عارضه ش واسه من .... احساس گناه بود و ترس از اینکه نکنه خدا روش رو ازم برگردون... حالا بازهم توبه کردم...دعام کنین...
................
من وقتی فهمیدم چه مشکلی دارم...شورع کردم به جستجو در اینترنت.... تا راه درمان پیدا کنم...و اون موقع بود که وحشت کردم..از اینکه چه جمعیت زیادی درگیر این ماجران...من نویسنده م و آروزمه که یه روز بتونم داستان دینی رو تو این مملکت یه تکونی بدم... خیلی فکر کردم تا به این نتیجه رسیدم که بهترین کاری که من می تونم انجام بدم نوشتن داستانه...خیلی فکر کردم...ممکن همچین داستانی هیچوقت چاپ نشه... اما خوشبختانه دنیای داستان آنقدر پیچیده هست که بتونی از ممیزی عبور کنی و حرفت رو هم بزنی.... یه خواهشی ازتون دارم...لطفا در تکمیل اطلاعاتم بهم کمک کنین... از حستون برام بگین...به خود عمل خود ارضایی کاری ندارم...ما نمی خوایم به دیگران یاد بدیم چه جوری خود ارضایی کنن...می خوام لطف کنین و برام از حساتون بعد از انجام این عمل بگین..مثلا من گریه می کردم...و هی به خودم فحش می دادم...می خوام بدونم... این رفتارها چقدر همه گیره... یا اینکه چی باعث می شد که برین سراغ این کار...مثلا می تونین برام خاطره تعریف کنین ... می دونم اعتماد سخته...اما من شما ها رو نمی شناسم و به خدایی که می پرستم قسم می خورم که بعد از خواندن حرفهایتان هیچ ارتباطی با شما نداشته باشم...ولی شما با این کارتون کمک می کنین در نوشتن یه داستان واقعی که می تونه آگاهی بخش باشه...و حتی اگه چاپ نشه... خواننده هاس مطرح این مملکت می خوننش...و ایده می گیرن...و اونا ادامه می دن...لطف می کنین بهم اگه بهم میل بزنین...با عنوان "برای داستان"... ممنوننتون می شم..
swell_ras@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد