۞◄◄وبلاگ گروهی ترک خودارضایی►► ۞

۞ بزرگترین مرجع جوانان پاک و عشقی ایران زمین در ترک خودارضایی ۞

۞◄◄وبلاگ گروهی ترک خودارضایی►► ۞

۞ بزرگترین مرجع جوانان پاک و عشقی ایران زمین در ترک خودارضایی ۞

....کامنت علی گرامی...

                         

سلام دوست خوب (اگر قابل بدونید)بنده یکی از افرادی بودم که مبتلا به این بیماری بودم. چند بار این کار رو ترک کردم اما دوباره بهش رو آوردم. این ترک کردن زمانی به اوج خودش رسید که با یک دختری دوست شدم. اون نمی دونست اما من بخاطر اون تا دو هفته این کارو نکردم. بعد از این دو هفته باز هم فریب شیطان رو خوردم و به این کار رو آوردم. اما بالاخره یه روز تصمیم گرفتم که این کار رو ترک کنم و بالاخر هم تونستم بمدت 40 روز این کار رو نکنم. حدیثی شنیده بودم که اگر گناهی رو 40 روز ترک کنی دیگه به سراغش نمیری. همین هم شد! دیگه سراغش نرفتم و الان 6 ماه هستش که ترک کردم. راستش خیلی از کارهایی که می خواستم انجام بدم رو نتونسته بودم انجام بدم اما با موفق شدن توی ترک این کار شیطانی به اهداف دیگه ی خودم هم رسیدم! شاید باور نکنید ولی اراده ی بسیار قوی ای برای هر کاری پیدا کردم. اون موقع درس می خوندم اما انگیزه ای نداشتم اما با ترک این کار انگیزه ی زیادی برای موفقیت پیدا کردم و نمرات بسیار خوبی گرفتم. زیاد حرف زدم . . . وقتی هدف مقدس و اراده و پشتکار شما رو دیدم خیلی خوشم اومد و همین الان که ساعت دوازده و نیم شبه براتون یه لوگو طراحی کردم. شاید بخشی از زحماتتون رو جبران کنه.این لوگو در سایز 130*190 و 260*380 هستش که می تونید از لینک های زیر دانلودشون کنید. البته من اینارو توی هاست 4shared خودم آپلود کردم. پس مطمئن باشید که این فایل ها پاک نمیشن!

http://www.4shared.com/photo/dQWNMAXJ/newlife.html

http://www.4shared.com/photo/a2HM5gHO/newlofe2-130-190.html
خیلی دوستون دارم!! همیشه پیروز و سربلند باشید... 

 

سلام دوست عزیزم علی جان ، حسابی ترکوندی........ 6 مـــــــــــــــــــــــــــــــاه..... خیلی خوشحالم که بعد ترکتون خودتون تاثیرات مثبتش رو چشیدین و ان شاالله روزهاتو پربارتر و بهترتر هم میشه......البته حتما میشه...

ممنونم از لطفتون برا تهیه لوگو .......

در مورد این جمله تون هم " وقتی هدف مقدس و اراده و پشتکار شما رو دیدم خیلی خوشم اومد  " 

باید بگم: من هر کاری کردم برا ترک کردن خودم کردم و به خودم گفتم توی مسیر ترک از شما دوستان هم کمک بگیرم و روحیه و اراده ترکم رو با همراه بودن با شما دوستان ترمیم کنم......

بازم تشکر:

 راستی اگه یه وقتی خواستی به من و سلیر دوستانی که میخوان بدونن دنیای بعد از ترک چه طوریه کمک کنی حتما درخواست دعوتنامه کن تا از تجربه و راهنمایی های شما در وبلاگ استفاده کنیم....

همیشه موفق باشی......

نظرات 1 + ارسال نظر
تارک گناه چهارشنبه 14 مهر 1389 ساعت 08:33 ق.ظ http://tk67.blogfa.com

چه خوب!

دست راستت روی سر ما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد